Wersja obowiązująca z dnia
Archiwum
1. W Składnicy Akt przechowuje się:
- dokumentację medyczną,
- dokumentację administracyjną.
2. Zasady przechowywania i udostępniania dokumentacji medycznej określa:
- Ustawa z dnia 6 listopada 2008 r o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (tj. z dnia 7 lipca 2023 r. (Dz.U. z 2023 r. poz. 1545);
- Ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. z dnia 13 grudnia 2019 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 164)
- Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 6 kwietnia 2020 r. w sprawie rodzajów, zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz.U. z 2022 r. poz. 1304)
3. Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego prowadzi:
- Rejstr skarg i wniosków,
- Rejestr zarządzeń Dyrektora WSPR,
- Rejestr doręczanej i wysyłanej korespondencji,
- Ewidencję środków trwałych,
- Ewidencję kontroli zewnętrznych,
- Rejestr zamówień publicznych powyżej progów,
- Rejestr postepowań poniżej 130 000 zł netto,
- Rejestr uchwał Rady Społecznej,
- Ewidencja wyjść w godzinach służbowych;
- Rejestr pełnomocnictw i upoważnień udzielanych przez Dyrektora;
- Wykaz akt osobowych;
- Ewidencję urlopów pracowniczych,
- Ewidencję taboru samochodowego.
3.1. Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego wpisana jest do:
- Krajowego Rejestru Sądowego przez Sąd Rejonowy w Olsztynie, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000021823,
- Rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą pod numerem 000000015370