Wersja nieobowiązująca z dnia

Procedura zgłaszania przypadków nieprawidłowości

W Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie wprowadzona zostaje z dniem 01 października 2024 r. „Procedura zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń na podstawie ustawy o ochronie sygnalistów”.

Celem wprowadzonej procedury jest stworzenie kompletnej regulacji problematyki ujawniania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń umożliwiającej jawne lub poufne dokonywanie zgłoszeń, gwarantującej rzetelne, obiektywne i terminowe sprawdzanie zgłoszeń, jak również zapewniającej ochronę osób dokonujących zgłoszeń i osób z nimi związanych.

Załączniki

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.