Wersja obowiązująca z dnia
Procedura zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń
W Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie wprowadzona zostaje z dniem 01 października 2024 r. „Procedura zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń na podstawie ustawy o ochronie sygnalistów”.
Celem wprowadzonej procedury jest stworzenie kompletnej regulacji problematyki ujawniania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń umożliwiającej jawne lub poufne dokonywanie zgłoszeń, gwarantującej rzetelne, obiektywne i terminowe sprawdzanie zgłoszeń, jak również zapewniającej ochronę osób dokonujących zgłoszeń i osób z nimi związanych.
Załączniki
- Zarządzenie nr 38 /2024 z dnia 1października 2024 roku Dyrektora Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie w sprawie: wprowadzenia procedury zgłaszania przypadków nieprawidłowości oraz ochrony osób dokonujących zgłoszeń
- Załącznik nr 1 do Procedury - Karta zgłoszenia
- Załącznik nr 2 do procedury - Rejestr zgłoszeń wewnętrznych
- Załącznik nr 3 do Procedury - Potwierdzenie zgłoszenia naruszenia prawa