Informatyk

Polityka cookies

Serwis Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie przetwarza dane w celach wynikających z funkcjonowania Serwisu oraz używa „ciasteczek” tj. plików „Cookies” w celach statystycznych i funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować serwis do potrzeb osób go odwiedzających. Każdy odwiedzający ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce samodzielnie, dzięki czemu żadne informacje nie będą przez nas zbierane lub może kontynuować przeglądanie Serwisu akceptując stosowanie plików „Cookies”. Jednocześnie informujemy, iż szczegółowe informacje na temat tego czym są „ciasteczka” i jak je wyłączyć można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.
Polityka Prywatności

Skoczek

Skocz do Wyszukiwarki Skocz do Menu Głównego Skocz do Głównej Zawartości
herb Biuletyn Informacji Publicznej Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie
Ogłoszenia o naborze
Wersja z dnia

Informatyk (Etatów: 1 )

  • Status Postępowanie zakończone
  • Termin składania ofert
  • Wydział Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie
  • Miejsce zatrudnienia Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie
  • Nr ogłoszenia 3/2022
  • Identyfikator WSPR

Informacje dodatkowe:

DYREKTOR

WOJEWÓDZKIEJ STACJI POGOTOWIA RATUNKOWEGO W OLSZTYNIE

OGŁASZA NABÓR NA STANOWISKO PRACY

 

Informatyk

 

umowa o pracę

wymiar etatu – 1,00

 

Wymagania niezbędne:

1. Wykształcenie: min. średnie o kierunku Informatycznym lub teleinformatycznym,

2. Znajomość protokołu TCP IP – umiejętność administrowania sieciami, w tym routerami,

3. Obsługa sprzętu sieciowego, macierzy oraz systemów archiwizacji,

4. Znajomość podstaw baz danych oraz biegła obsługa Word i Excel,

5. Umiejętność prowadzenia bieżącego utrzymania systemów i sprzętu,

6. Umiejętność zarządzania CMSami,

7. Obsługa portali społecznościowych,.

8. Znajomość zasad bezpieczeństwa teleinformatycznego,

 

Wymagania dodatkowe:

1. Doświadczenie zawodowe na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków,

2. Umiejętność pracy w zespole,

3. Systematyczność, komunikatywność, sumienność, terminowość, dyspozycyjność, odporność na stres, asertywność,

4. Dobra organizacja pracy własnej,

5. Samodzielność,

6. Kultura osobista,

7. Odpowiedzialność za powierzone zadania,

8. Mile widziana znajomość systemów: Enova, SWD PRM,

 

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- koordynacja działań w obszarze informatyki,

- obsługa systemów teleinformatycznych w zakresie administracyjnym, w tym instalacja i konfiguracja parametrów pracy,,

- utrzymanie ciągłości działania systemów teleinformatycznych,

- wdrażanie rozwiązań teleinformatycznych,

- szkolenia pracowników w zakresie informatyki i obsługi wybranych programów,

- obsługa techniczna serwisów internetowych WSPR,

- konserwacja i drobne naprawy sprzętu komputerowego,

- bieżąca współpraca z Pracodawcą, pracownikami i instytucjami,

 

Warunki zatrudnienia na stanowisku:

-umowa o pracę na okres 1 roku,

-umowa o pracę na pełny etat,

 

Wymagane dokumenty:

  • List motywacyjny.
  • Życiorys zawodowy- curriculum vitae.
  • Oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych.
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych.
  • Oświadczenie iż kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.

 

Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:

Termin składania dokumentów: do 25.07.2022r. do godz. 15:00

Miejsce składania dokumentów: Sekretariat Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie, ul. Pstrowskiego  28 b, 10-602 Olsztyn.

Dokumenty: list motywacyjny, życiorys zawodowy (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy zawodowej) powinny być opatrzone własnoręcznie podpisaną klauzulą:

,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).”

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należ składać w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz dopiskiem:

 

„Dotyczy naboru na stanowisko: Informatyk”

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, za pośrednictwem innych osób w Sekretariacie Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Olsztynie, ul. Pstrowskiego 28 b, 10-602 Olsztyn lub przesłać pocztą. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Sekretariatu WSPR.

 

Informacje dodatkowe:

Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi wyłącznie na oferty kandydatów, którzy spełnią wymagania niezbędne,  dodatkowe oraz złożą komplet wymaganych dokumentów. Zastrzegamy również możliwość odwołania naboru bez podawania przyczyny odwołania.

 

Aplikacje, które wpłyną do WSPR po określonym terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów nie będą rozpatrywane.

Kandydaci na żądanie WSPR są zobowiązani przedłożyć wszystkie dokumenty na potwierdzenie zatrudnienia wykazanego w kwestionariuszu osobowym i życiorysie zawodowym.

 

Dokumenty złożone w aplikacji nie będą zwracane po zakończeniu naboru, oferty osób niezatrudnionych zostaną zniszczone.

 

Pracownikom oferujemy:

- pakiet szkoleń;

- możliwość dofinansowania innych form rozwoju zawodowego związanych ze stanowiskiem pracy;

- pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku pracownika, karty sportowe);

- stabilność zatrudnienia;

- miłą atmosferę pracy.